2014. február 17., hétfő

Ötödik rész

Domonkossal az oldalamon felmentünk az emeletre, ami gyönyörűbb volt, mint az alsó szint. Nagy és tágas előtér fogadott minket, amiből ajtók nyíltak minden irányba. Az előtérben minden passzolt egymáshoz; a bútor, a fal színe, a padló anyaga és mintázata, a képek a falon. Tökéletes összhangban volt minden. Jobbról az első szobába mentünk be először, ami egy hálószoba volt.
- Ez a vendégszobánk – mondta Domonkos.
-Csodálatos házatok van. – álmélkodtam, majd benyitottunk a következő ajtón is. Egy hatalmas fürdőszoba volt. A legmélyebb álmaimban se gondoltam volna, hogy ilyen létezhet. Egy hatalmas fürdőkáddal találtam magam szemben, ami akár 5 fő részére is elég nagy lett volna. Mellette szekrények, amiben gondolom törülközők és egyéb kellékek voltak. Fölötte egy tükör volt, két oldalán virágokkal.
-Ez az én szobám – mondta Domonkos, majd beinvitált és becsukta magunk mögött az ajtót.
-Elég rendes szobád van, ahhoz képest, hogy fiú vagy – pimaszkodtam egy kicsit, miközben rámosolyogtam.
-Vannak, akik takarítják. – vágott egy grimasz, majd magához húzott és megcsókolt gyengéden. Felkapott az ölébe és a szoba közepén lévő ágyhoz vitt, majd letett rá és rám mászott. Vad csókolózásba kezdtünk, aztán folyamatosan lekerült rólunk a ruha. Először persze a felsőm és a melltartóm, majd Domonkos felsője is, végül pedig a nadrágok és a fehérneműk is. Domonkos szája elkezdett lefelé vándorolni az én ajkamról és egyre lejjebb és lejjebb ment, míg el nem érte a belső combomat. Elkezdte csókolgatni, amitől kirázott a hideg és megborzongtam, majd a nyelvével gyengéden elkezdte kényeztetni intim pontomat. Nagyon jól csinálta, ami miatt apró nyögések hagyták el a számat.
-Na, mi van? Tetszik baby? – kérdezte két nyalás között.
-Nagyon – mondtam egy sóhaj és egy újabb nyögés között, majd megfogtam dús fekete haját és beletúrtam. Domonkost nem igazán zavarta, hogy a haját birizgálom és folytatta kényeztetésem. Mikor abbahagyta felmászott hozzám és megcsókolt. Azt hittem, hogy beteszi majd a faszát, de tévedtem. Hirtelen fordult a kocka és én kerültem fentre.
-Most te jössz – monda majd a vállamnál fogva óvatosan lefelé kezdett el tolni. Nem ellenkeztem vele, hiszen mondhatni, hogy ő a főnök. Én csak a partnere vagyok.
            Elkezdtem csókolgatni a mellkasát majd egyre lentebb haladtam, míg el nem értem a célt. Ízlelgettem egy kicsit először, nyalogattam, majd bekaptam és Domonkos kényes kedve szerint csináltam a dolgokat. A péniszének nem volt rossz íze, igényes ember volt Domonkos és ez látszott is. Hirtelen felült és magához húzott, majd megcsókolt, aztán visszadőltünk az ágyra immáron egymás mellé. Felém fordult, én pedig kis terpeszbe nyitottam a lábaimat, majd belém helyezte megmerevedett faszát. Nagyon jó érzés volt, ezerszer jobb, mint a múltkor akár vele, akár Patrikkal. Ahogy mozgott bennem, áradt belőle a vágy. Arcán láttam, hogy nagyon élvezi és ez be is bizonyosodott, mikor férfias nyögések hagyták el az ajkait. Gondoltam legyen még jobb neki, és egy gyors mozdulattal felé kerekedtem és mozogni kezdtem rajta.
-Istennő vagy baby! – húzta száját nagy mosolyra, majd megcsókolt a két mellem között. Ajkai aztán átvándoroltak a jobb mellemre és azt kezdték el kényeztetni. Nagyon élveztem, ezért gyorsabban kezdtem el rajta ugrálni, ami miatt hangosabban nyögtünk mind a ketten. Domonkos egy határozott, de kedves mozdulattal leemelt a farkáról és mögém térdelt, majd hátulról kezdett el dugni. Hátranéztem rá és láttam, hogy már csak percek vannak hátra a szexünkből és elélvez. Igazam is lett. Domonkos kb. 10 húzás után belém élvezett és elöntött a melegség. Kivette a péniszét belőlem és lefeküdt mellém, majd odahúzott magához.
-Nagyon jól esett – mosolyodott el az imádni való féloldalas mosolyával, aztán lecsukta a szemét.
-Örülök, hogy élvezted – mondtam, majd éreztem, ahogy közelebb húz magához és nyom egy puszit a homlokomra. Odatette a fejem a mellkasára és így feküdtünk pár percig. Míg így feküdtünk volt időm megnézni magamnak Domonkos testét. Izmos volt, de nem olyan testépítő féle, inkább csak jó felépítésű. Látszottak a kockái a hasán, mind a 8. A mellizma kemény volt és arányos a testéhez képest, és ugyanez elmondható a lábáról is. A karja szintén izmos volt, és az erei is kilátszottak, mert kinyomta őket az izom. Egyszóval tökéletes volt.
-Min gondolkozol ennyire? – szakította félbe a merengésemet.
-Csak, hogy milyen jó felépítésű vagy – vallottam be, és éreztem, ahogy elpirulok.
-Tudtam én, hogy tetszek neked – mondta fényezve magát, és tudtam, hogy jól szórakozik rajtam. Fogtam magam és felültem, majd elkezdtem felöltözni. Domonkos ugyanígy cselekedett, magára kapta a felsőjét, majd kivett egy melegítőt a szekrényből, és azt is felvette. Mikor elkészült rám mosolygott, és a derekamnál fogva elindult velem az ajtó felé. Egy pillanatra megálltunk.
-Van kedved még valamit csinálni, vagy inkább mész haza? – kérdezte elbűvölő féloldalas mosolyával. Rápillantottam az órára az ágy mellett, ami 4 órát mutatott.
-Maradhatok még egy kicsit – mondtam mosolyogva, és éreztem, ahogy Domonkos megfogja a kezem és az ajtó felé húz.
-Mihez lenne kedved? – kérdezte szerényen – filmezni, jakuzzizni, kimenni medencézni, vagy valami más? Ha gondolod egyszerre is mehet; filmezés a jakuzziban – húzta fülig érő mosolyra a száját.
-Az nagyon jó lenne, de nincs fürdőruhám. – szomorodtam el.
-Megoldjuk – majd egy számomra ismeretlen szoba felé indultunk el. Mikor benyitottunk egy hatalmas ruhásszekrény tárult elénk.
-Itt megtalálsz mindent, amire szükséged van – majd elengedte a kezem és utamra engedett. Szétnéztem a szobában, de nem igazán tudtam eligazodni, hogy akkor most én mit hol fogok találni. Így hát hátranéztem rá.
-Segítenél kicsit? – kérdeztem elpirulva – neked nagyobb jártasságod van itt. Domonkos rám nézett és elkezdett nevetni. Elindult felém, majd elment mellettem és intett, hogy mennyek utána. Mikor kinyitott egy fiókot még mindig nevetett, aztán hátrébb lépett én pedig odamentem a fiókhoz, és belenéztem. Tele volt női fürdőruhákkal, olyannal, amit el se tudtam volna képzelni. Minden féle volt, egyrészes, kétrészes, trikini, bikini. Elkezdtem benne turkálni, míg megtaláltam a megfelelőt. Kivettem egy fekete tanga alsót és egy pink pánt nélküli felsőt, majd hátranéztem Domonkosra. Eltűnt mögülem és ijedten néztem körbe, hogy hol lehet. Egyszer csak megpillantottam, ahogy közeleg felém kezében egy fekete kék mintás nadrággal.
-Na találtál magadnak fürdőruhát? – kérdezte és a kezemre pillantott, ahol a bikinit tartottam.
-Igen, szerintem ez jó lesz – mosolyogtam rá – elmegyünk átöltözni?
-Gyere – mutatott előre az ajtó fele, majd kimentünk és bementünk a fürdőszobába ahol átöltöztünk. Nem szégyenlősködtem Domonkos előtt, hiszen már látott kétszer is meztelenül, így nyugodtan átöltöztem. Mikor Domonkos is készen lett letettük a ruhánkat a polcra – én szépen összehajtogatva, míg ő csak ledobta – és elindultunk a jakuzzi felé.
A jakuzzi a földszinten volt egy medence társaságában. Mikor benyitottunk a szobába el sem hittem, amit láttam. Annyira furcsa volt. Ilyet el sem tudtam képzelni eddig egy normális házban – de persze Domonkostól már megszoktuk a „nem normális” jelzőt.
-Menj be a jakuzziba én meg beteszem a filmet – mondta majd hátat fordított nekem és odasétált a hatalmas TV-hez.
-Milyen filmet szeretnél nézni? – kérdezte miközben bekapcsolta a TV-t és a megjelenő filmek között kezdett el válogatni.
-Mindegy valami science fiction-t vagy romantikust – mosolyogtam rá.
-A negyedik jó lesz? – kattintott rá a film előzetesére.

-Igen, bár még nem láttam, de jónak tűnik – az előzetes alapján a film tényleg nagyon jónak tűnt és a pasi is helyes volt benne. Domonkos bekapcsolta a filmet, majd beült mellém a jakuzziba és odahúzott magához. Ráhajtottam a fejemet a mellkasára és így néztük a filmet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése