2014. február 11., kedd

Negyedik rész

Mikor felébredtem tiszta izzadság volt a homlokom és rátapadt a hajam is. Kapkodtam a levegőt és éreztem a pulzusom gyorsan lüktető erejét. Megnéztem az órát, ami 4:00-át mutatott. Visszafeküdtem az ágyba, de nem tudtam elaludni. Az álmomon járt az eszem folyton. Valamit biztos jelenthetett, lehet hogy a jövőbeli pasik voltak azok akik ott voltak még. És miért álmodtam Domonkosról és Patrikról? Csak egyszer láttam még őket és máris megjelennek az álmomban.
6 órakor kikeltem az ágyból és lementem reggelit készíteni. Nincs is jobb, mint egy reggeli tojásos rántotta. Miután mindet megettem elmosogattam és bementem a nappaliba kicsit Tv-zni. Elég modern házban laktunk a szüleimmel – és most már nélkülük. A nappali tágas volt, egy modern kandallóval az egyik oldalon, amivel szemben egy kanapé volt. Egy másik kanapé volt a kandallóval merőlegesen és azzal szemben egy TV-vel. A kanapék mögött könyves polcok voltak, amikben anya és apa kedven könyvei voltak. A mennyezetről spotlámpák világították meg az egész helyiséget.
Szóval ide ültem be pihenni egy kicsit és kikapcsolni az agyam. Betettem a kedvenc filmemet, az Eredetet, és azt néztem. Nagyából ezerszer láttam már, de sosem tudom megunni Leonardo DiCaprio szereplését. A kedvenc színészem, amióta megnéztem a Titanic című filmet. Már csak pár perc volt a filmből, amikor lépteket hallottam, majd egy alak is kapcsolódott a léptekhez. A húgom volt az, aki kómás fejjel ült le mellém a szófára.
-Hol voltál este olyan sokáig? - kérdezte rekedtes hangon.
-Hannánál voltam, de mondtam mielőtt elmentem. - próbáltam menteni a menthetőt. Kari nem tudhatja meg, hogy pénzért fekszek le fiúkkal.
-Ja, tényleg mondtad. - próbált visszaemlékezni a tegnap estére, bár ilyen kómásan nem igazán ment neki – reggeliztél már?
-Igen, csináltam rántottát magamnak. Hagytam neked is, ott van a gáztűzhelyen – mondtam kedvesen, miközben kikapcsoltam a TV-t mert vége lett a filmnek.
Kari elment megreggelizni én meg a laptopommal a kezemben felmentem a szobámba. Bekapcsoltam a TV-men háttérzajként az MTV-t majd felléptem a netre. Megnéztem a szexoldalas leveleimet, és megint jött egy csomó új üzenetem. Bele-belenézegettem, és elég csábító ajánlatokat kaptam, de voltak közöttük idősebb férfiak is, olyan 35-40 évesek. Ilyen emberekkel semmiképp sem akartam lefeküdni, inkább csak a saját korosztályomból válogatok.
Nem válaszoltam senkinek az üzenetére semmi, inkább felhívtam a legjobb barátnőmet, Hannát, mert most rá volt szükségem. Pár csöngés után fel is vette a telefont:
-Szia! De rég beszéltünk már! Merre jártál tegnap? - kezdte Hanna örömteljesen.
-Nem sok mindent. Itthon voltam és gépeztem – válaszoltam és reméltem, hogy Kari nem hallja a beszélgetést, ezért becsuktam a szobám ajtaját. - Nem jössz át ma hozzánk?
-De, persze már indulok is! - mondta aztán letette a telefont.
Hanna tényleg nem sokáig tötyörészett, mert 10 percen belül csöngettek. Lementem ajtót nyitni, és a legjobb barátnőm rögtön a nyakamba ugrott.
-Jaj, Hanna! Minek örülsz ennyire? - kérdeztem mert őszintén nem tudtam, hogy mi az oka a boldogságának.
-Összejöttem Mátéval! - mondta visítva és a boldogsága hirtelen átszállt rám is. Az eddigi rossz kedvem eltűnt és öröm vette át.
-Úristen! Ez nagyon jó! Mesélj el mindent! - Azzal beinvitáltam a házba és felmentünk a szobámba.
-Na hagy halljam az elejétől a végéig – parancsoltam rá kedvesen. Fülig érő mosollyal a számon.
-Először ugye a buliba beszéltünk, és ott mondta hogy már régóta tetszek neki – pirult el beszéd közben Hanna – aztán megcsókolt és így táncoltunk egész este, míg nem mentem ugye veled haza. Aztán tegnap találkoztunk, elmentünk a plázába ebédelni, és ott is beszélgettünk folyamatosan. Mondta, hogy mennyire szép vagyok és ilyen barátnőre vágyott mindig is. Nagyon sokat beszéltünk és nagyon kedves. Jó a humora amibe eddig bele se gondoltam, meg olyan törődő típus, nem az a flegma fiú. Este hazakísért és még a hát előtt voltunk vagy fél órát, mikor megkérdezte, hogy nem-e akarok összejönni vele. Persze rögtön igent mondtam – pirult el megint aztán örömében megölelt.
Egész délután Hannával voltam, hülyéskedtünk, beszélgettünk, filmet néztünk és még többet beszélgettünk. Jó volt végre Hannával lenni és Kari is csatlakozott hozzánk, szóval csajos délutánt tartottunk. Este elment Hanna és Karival maradtunk ketten. Mivel késő volt elmentünk lezuhanyozni majd ágyba bújtunk. Lefekvés előtt még felnéztem az internetre és újabb üzeneteket kaptam a szex oldalon. Megnéztem őket, hogy mennyit ajánlanak meg hogy kikről is van szó és nem egy helyes fiút találtam köztük. Ahogy nézegettem a leveleimet feltűnt egy ismerős név. Bodnár Domonkos. Rákattintottam az adatlapjára és ahogy megláttam a képet rögtön tudtam ki az. Domonkos volt, akivel pár napja találkoztam a buliba, és egy szép hosszú üzenetet írt:

Kedves Vanda!
Remélem emlékszel rám, Domonkos vagyok, a pénteki buliból..khm. Remélem nem érzed magad rosszul a múltkori eset miatt, nagyon jó voltál, ez miatt nem kell aggódnod. Megláttam, hogy regisztráltál ide és gondoltam írok. Nem tudom mennyire gondolod komolyan ezt a dolgot, hogy pénzért csinálod és ha ez tényleg komoly, akkor szeretnék segíteni neked pénzt keresni. Élveztem veled az estét, és ha szó lehet róla akkor máskor is szívesen belemennék egy ilyen kalandba – persze jó pénzért. Írj majd minél hamarabb, nem szeretném sokáig húzni ezt a dolgot.
Puszi: Domonkos

Ahogy elolvastam a levelet megdobbant a szívem. Domonkos nagyon helyes ráadásul gazdag is. Egy ilyen fiút el tudnák képzelni magam mellé mint barát, de úgy tűnik neki csak a szexre kellek. Válaszoltam neki rögtön, hogy felőlem lehet szó ilyesmiről, csak szóljon, hogy hol és mikor találkozzunk. Domonkoson kívül még válaszoltam egy másik fiúnak is akit Álmosnak hívtak. A kép alapján nem nézett ki olyan rosszul, és gazdagnak is tűnik. Jó pénzt ajánlott és csak egy gyors menetre van neki is szüksége. Miután elküldtem a két üzenetet elmentem és lefeküdtem aludni.
Álmomban megint láttam Domonkost, de most egy utcán voltunk. Távolinak tűnt, de mégis látott. Láttam kék szemét fekete tincsei mögött. Sötét farmer csőnadrág volt rajta és egy V-nyakú fehér, mintás felső volt rajta. Vans cipője fekete volt és vadonatúj. Sétált felém, és én is elindultam felé, de mintha a föld elkezdett volna mozogni alattunk, nem haladtunk előre. Csak mentünk, mentünk és nem lettünk közelebb egymáshoz. Végtelennek tűnt az idő és a táv amit megtettünk. Egyszer csak megálltam és oldalra néztem. Mire visszafordultam Domonkoshoz már nem volt ott, de akkor hirtelen valaki megfogta a derekamat és hozzám simult. Megfordultam és ott volt. Domonkos teljes nagyságban. Magához húzott és megcsókolt. Csókja édes volt és gyengéd. Mintha nem is egy szexpartner lennék neki, hanem a barátnője vagy mi több a szerelme.

Mikor felébredtem az volt az első, hogy felnyitottam a laptopot és megnéztem, hogy válaszolt-e Domonkos vagy Álmos. Mind a ketten írtak. Domonkos minél hamarabb szeretne vele találkozni, lehetőleg még a mai nap, és a délután is jó lenne neki. Álmosnak pedig az este lenne jó. Elfogadtam mind a két ajánlatot aztán lecsuktam a laptopot.
A délelőtt unalmasan telt, nem csináltam semmi érdekeset. Elmentünk Karival vásárolni, aztán pedig ebédet csináltunk magunknak. Ebéd után Kari átment az egyik barátnőjéhez, így egyedül maradtam. Legalább nem kellett magyarázkodnom, hogy hova tűnök el egész délutánra és estére. Kettő körül csöngetett valaki. Kimentem ajtót nyitni és Domonkos volt az. Bezártam magam mögött az ajtót, majd beszálltunk ugyanabba a limuzinba amibe a buli után mentünk.
-Nagyon szép helyen laktok – próbált szóba elegyedni.
-Köszi – mondtam kicsit félénken – a kocsit elnézve ti is igazán szép házban lakhattok.
-Hahaha – nevetett fel jókedvűen – mindjárt meglátod a házunkat is.
Az út többi részén beszélgettünk Domonkossal. Ugyanolyan kedves volt, mint az megmaradt az emlékeimben. Nagyon könnyű volt vele társalogni és szinte elrepült az idő. Egyszer csak megálltunk egy hatalmas ház előtt. Legalább 3-szor akkora volt, mint a mi házunk és gyönyörű. A környékén nem voltak szomszédok. Ez a ház és a kilátás fantasztikus volt együtt véve.
-Ez a kedvenc házam – szólalt meg Domonkos, mikor meglátta az arcom. - Itt vagyok a legtöbbet. Megvan minden benne amit csak szeretnék – mosolygott rám féloldalas mosolyával.
-Ez csodálatos – mondtam elámulva a látványtól.
-Gyere megmutatom belülről is – fogtam meg a kezemet és bevezetett. Egy hatalmas előtérben lyukadtunk ki. Belülről a ház még nagyobbnak tűnt. Tele volt ablakkal az egész és szinte ragyogott. Modern és tiszta volt minden, a fehér és a fekete színek kombinációját lehetett látni amerre nézett az ember. Márványból volt a padló és ahogy beljebb mentünk megláttam a konyhát. Tágas volt, de mégis minden kézre esett, ha főzött ott valaki. Nem kellett messzire menni ha valamilyen fűszert keresett vagy éppen tálat. A konyha mellett egy nagy nappali volt, a legújabb TV-vel, kandallóval, 3 egyforma kanapéval a hozzá passzoló fotelokkal és egy medencével, aminek a másik fele kint volt a kertben. Csodaszép volt. Mámorító érzés fogott el, ahogy szétnéztem és nem találtam a szavakat.
-Ez.. gyönyörű – mondtam végül.

-Akkor már érted, hogy miért ez a kedvenc házam – mosolygott és átkarolta a derekamat – pedig még nem is láttad a felső szintet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése