2014. február 6., csütörtök

Harmadik rész

Egy BMW állt a ház előtt benne egy 20 körüli fiúval. Lehúzta az ablakot és kikiabált rajta.
-Te vagy Vanda? - kérdezte kicsit pimasz mosollyal.
-Igen. Te pedig bizonyára Patrik. - válaszoltam kissé félénken.
-Eltaláltad – mutatta meg a nőcsábász mosolyát, majd kinyitotta az autó ajtaját. Magas és vékony volt Partik, szőke hajjal és zöld szemmel. A stílusa egy deszkás fiúéra hasonlított, csőfarmer DC cipő és egy szintén DC-s rövid ujjú. Ahogy beszálltam az autóba és becsuktam magam mögött az autót el is indult rögtön. 10 perc néma kocsikázás után egy átlagosnak tűnő ház mellett megállt majd kiszállt a kocsiból. Én is követtem a példáját, majd megfogta a kezem és behúzott a házba. Az ajtó zárva volt, ezért úgy gondolom nem volt bent senki. Ahogy bementünk ez be is igazolódott. Levettük a cipőnket, majd Patrik felkapott az ölébe és bevitt egy szobába miközben elkezdett vadul csókolgatni. Lábával belökte az ajtót és óvatosan letett egy nagy francia ágyra. Hátradőltem, Patrik rám mászott és folytatta a csókolózást. Szája elhagyta az ajkaimat és egyre lentebb kezdtek el vándorolni, míg meg nem akadtak a felsőmben. Óvatosan levette rólam, majd folytatta ott ahol abbahagyta. Menet közben lekerült rólam a melltartóm is, és a mellemet is elkezdte csókolgatni.
Nagyon élveztem és olyan romantikusnak hatott ez az egész előjáték. Elérte a nadrágomat kigombolta és a bugyival együtt levette.
-Terpessz nekem! - mondta és hátrébb húzódott, hogy lássa amit látni akart. Megcsináltam amit kért. Elkezdett ő is vetkőzni, levette a felsőjét, aztán visszahajolt hozzám és megcsókolt. Felhúzott magával ülőhelyzetbe és enyhe célzásokat tett, hogy vegyem elő a péniszét. Kigomboltam a nadrágját, kicsit lejjebb toltam a boxerével együtt majd elővettem. Normális méretű volt, se nem kicsi sem olyan nagy, de nem is baj, sose szerettem a túl nagyokat.
-Kell óvszer? - kérdezte nem túl kedves hangon, mintha nem szeretné azzal csinálni.
-Nem – válaszoltam neki normálisan – fogamzásgátlót szedek. Majd megfogtam a nyakát, magamhoz húztam, megcsókoltam és magamba helyeztem a péniszét. Jó érzés volt, nem olyan jó mint előző este Domonkossal, de nem is volt sokkal rosszabb. Patrik nagyon jól mozgott az ágyba és látszott rajta, hogy a sokadik ember vagyok akit lefektetett. Halk nyögések hagyták el a számat ami miatt gyorsított és a halkból egyre hangosabb kiáltások lettek. Egy pillanatra abbahagyta a dolgot, távolabb húzódott és rám mosolygott.
-Te aztán tudod mit szeretnek a fiúk – mondta szinte már nevetve – sikíts, kiabálj, nyögj! Ettől izgulok be. Csináltam amit kért és tényleg látszott rajta, hogy nagyon élvezi. Megfogtam a csípőjét és kényszerítettem, hogy bennem maradjon. Felgyorsított a tempón, aztán hirtelen kivette és a hasamra fordított.
-Mutasd mid van – suttogta miközben megfogta a csípőm és négykézláb helyezett. Nem sokat totojázott így rögtön be is tette.
-El akarsz élvezni? - kérdezte meg gyengéden.
-Mindegy, miattad vagyok itt, nem magam miatt - mondtam neki a lehető legközömbösebben.
-Élvezd ki te is – suttogta a fülembe majd a kezével benyúlt a két combom közé, és kényeztetni kezdte a csiklómat. Nagyon jó érzés volt és nem tudtam megállni, hogy ne nyögjek fel olyan hangosan amilyen hangosan csak tudok. Pár perc után Patrik megfogta a kezemet és oda irányította ahol az előbb az övé volt.
-Élvezz el te is – mondta miközben visszament rendes kutya pózba és újra gyorsan kezdett mozogni. Én is kényeztettem magam és ahogy Partik egyre gyorsabban és gyorsabban csinálta hirtelen elértük a tetőpontot mindketten. Éreztem ahogy elönt a melegség belülről, és belém spriccel a gecije. Kivette a péniszét és lefeküdt az ágyra. Éppen indultam volna öltözni, mikor megfogta a csuklóm és lefektetett maga mellé.
-Maradj még egy kicsit, élvezd ki a pillanatod – mondta olyan gyengéden, mint azt még fiútól ezelőtt soha nem hallottam. Lefeküdtem mellé és becsuktam a szemem.
-Jó volt? - kérdeztem tőle, anélkül, hogy kinyitottam volna a szemem.
-Igen, soha nem élveztem még szexet ennyire. És barátnőm sincs már egy ideje, úgyhogy emiatt még élvezetesebb volt. - hajolt oda hozzám és nyomott egy puszit az arcomra. 10 perc pihenő után felöltöztem és elindultam haza felé. Alig értem el az utca végére mikor ott termett mellettem Patrik a fekete BMW-vel.
-Ülj be – nyitotta ki az ajtót. Beültem a kocsiba amiben olyan kellemes meleg volt és jó illat. A hűvös nyári éjszakában jól esett ez a melegség. Hazavitt Patrik és a kezembe nyomta az ígért pénzt, majd kitett a ház előtt és elment.
Mikor bementem a házba egy lámpa sem égett, így gondolom Kari már aludt. Megnéztem a telefonomon az időt és 23:48-at mutatott. Elmentem lezuhanyozni gyorsan aztán ágyba bújtam. Ahogy lefeküdtem eszembe jutottak Patrik gyengéd megszólalásai és az ahogy az este folyamán bánt velem. De ettől még bűntudatom volt. Nem így kéne megkeresnem a pénzemet, hanem rendes munkával ahogy az össze többi normális ember. Ez mondhatni csupán élvezkedés amivel jól járok. Azzal próbáltam nyugtatni magam, hogy ezzel embereket tehetek boldoggá, ha csak egy pillanatig tart. Ilyen gondolatokkal merültem álomba.

Álmomban egy szigeten voltam. Látszólag nem lakott ott senki, és mintha még ember nem is tette volna a partjaira a lábát. Elindultam szétnézni, de valami nyomasztott. Mintha nem lennék egyedül és valaki vagy inkább valakik néznék minden egyes mozdulatom. Próbáltam kizárni a gondolataimat és csak élvezni a számomra ismeretlen szigetet. Valami elképesztő volt a látvány, a pálmafák, a sziklák és a homok szinte mámorító volt. Mikor elindultam a fák közé egy csapat fiú tűnt elő a fák közül és felém közeledtek mindnyájan.. meztelenül. Valamit tartottak a kezükben, de túl messze voltak, hogy ki tudjam venni mi az. Mikor közelebb jöttek láttam, hogy egy köteg pénzt tart mindegyikük a kezébe. Valakiébe vastagabb, volt valakié vékonyabb köteg. Már majdnem elértek engem és egyre csak közelebb és közelebb értek. Az első fiú aki odaért hozzám magas volt és izmos. Tengerkék szemei szinte világítottak Fekete haja alatt. És hirtelen rájöttem miért volt ennyire ismerős. Domonkos volt az. Szétnéztem a többi fiú között, és Patrikot pillantottam meg szőke tincseivel a többi fiú között. Mást nem ismertem fel. Elkezdett forogni velem a világ és nem tudtam mit csinálni. Elkezdtek levetkőztetni és pénzt nyomtak a kezembe. Éreztem ahogy a meztelen testek hozzám simulnak, majd behatol egy férfi nemi szerv az enyémbe. Ekkor kezdődött a felfordulás, ugyanis minden fiú ezt akarta utána. Tolakodtak, lökdösődtek és voltak akik össze is verekedtek a többiek mögött. Követelőztek, hogy szopjam le őket és nem volt választásom. Meg kellett csinálnom, mert nem hagytak más lehetőséget. Egyszer csak egy jókora méretű pénisz tömte be a fenekemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése