2014. április 11., péntek

Hetedik rész

-Úristen! - kiáltottam fel, majd kerestem valamit amit magam elé tehetek. A kezem ügyébe akadt egy törülköző és rögtön meg is ragadtam és körbecsavartam magamon. A velem szemben álló fiú hasonlóképpen tett, és a derekára csavarta a kezében tartott törülközőt.
-Mi folyik itt? - jött be Álmos a fürdőszobába, és neki is elakadt a lélegzete, ahogy meglátta a fiút. - Ádám te mit keresel itthon? - nézett a félmeztelen fiúra.
-Kirúgtak a táborból. - nézett közömbösen Álmosra.
-Micsoda? Ez hogy történhetett? Te voltál a legjobb játékos! - kiabált rá Álmos.
-Igen, de egyik edzés közbe véletlenül fejbe rúgtam az edzőt és elkezdett velem ordibálni, és hát természetesen nem hagytam magam és visszapofáztam neki. - húzta féloldalas mosolyra a száját. - Ez már annyira nem tetszett neki, úgyhogy hazaküldött.
-Hát te nem vagy normális! Ha ezt anyáék megtudják... - kezdte az ordibálást Álmos.
-Khm – szóltam közbe kissé félénken, mert úgy tűnt mindenki megfeledkezett arról, hogy én is ott vagyok.
-Oh – sütötte le a szemét Álmos – ne haragudj Vanda. Ez itt a drágaságos ikertesóm Ádám. - mutatott a testvérére, majd vágott egy grimaszt. - Ádám, ő itt Vanda, és elégedj most meg ennyivel.
-Szia Vanda – mosolygott rám Ádám, majd fogta magát, megkerült, és kiment a szobából.
-Hát ez ciki volt – nézett rám Álmos - Mosakodj le nyugodtan. Remélem nem ér több meglepetés – azzal kiment a fürdőből. Jó érzés volt magamra engedni a forró vizet és elgondolkodni egy kicsit a mai napon. Mikor úgy gondoltam, hogy már régóta áztatom magam, éppen kiléptem volna a kabinból amikor hallottam, hogy nyílik az ajtó.
-Bocsi, Álmos vagyok. Itt egy törülköző, leteszem a szekrényre – mondta Álmos, aztán hallottam, ahogy csukódik az ajtó. Kiléptem a kabinból és magamra tekertem a törülközőt, majd beálltam a tükör elé és magamat néztem. Nem volt olyan csúnya az arcom, de szerintem semmi átlagon felüli nem volt benne. Amikor egy-egy bulira szépen kisminkeltem magam akkor talán volt valami különleges benne, de így nem. Az alakom se volt egy fitnesz modell alakja, de nem is akartam. Még mindig a tükröt bámultam, amikor valaki megszólalt mellettem.
-Min gondolkozol ennyire? - Ádám állt az ajtónak dőlve.
-Csak néztem magam a tükörben – kezdtem el dadogni, és igazán zavarba hozott.
-Bocsi a kérdésemért, de mit keresel itt nálunk? Tudtommal nincs tesómnak csaja – nézett rám Ádám felvont szemöltökkel és az arca kíváncsiságot tükrözött.
-Szerintem ezt majd megbeszéled vele, és most bocsi, de szeretnék felöltözni – kezdtem el az ajtón túlra terelni, hogy fel tudjak öltözni.
-Szexelni jöttél hozzá ugye? Igazam van? - merevedett meg az ajtóban, mint aki elhatározza, hogy márpedig ő nem fog onnan mozdulni.
-Igen! Ezt akartad hallani? - néztem rá kissé megsértetten.
-Mennyit fizetett neked? - folytatta a faggatást Ádám, és már igazán kezdtem unni az egészet.
-Nem lehetne, hogy ezt majd ti kettesben megbeszélitek? - néztem fel rá, majd megpróbáltam behúzni az ajtót.
-Kifizetem a kétszeresét, ha most bejössz velem a szobámba. - nézett rám halál komolyan, aztán olyan történ amire én sem számítottam. Magához húzott és megcsókolt. A törülköző leesett rólam, és meztelenül tapadtam a testéhez, bár rajta volt egy térdnadrág. Nem igazán zavarta a dolog, felkapott az ölébe és feltett a fürdőszobaszekrényre. Folytattuk a csókolózást, aztán egyszer csak letolta a nadrágját és belém hatolt. Nem esett olyan jól, mivel ez ma már a harmadik szexem volt, de nem tiltakoztam ellene. Szükségem volt a pénzre, és a mai nap elég jól sült el ebből a szempontból. Ádám kivette a péniszét belőlem, majd így szólt:
-Csavarj magadra egy törülközőt, és bemegyünk a szobámba – majd ő is felhúzta a térdnadrágját.
Menet közben a keze először elkalandozott a derekamra, aztán egyre lentebb. Hirtelen megéreztem meleg kezét a fenekemen aztán a legérzékenyebb pontomnál. Behatolt a kezével, és nem hagyta abba míg be nem értül a szobájába. Útközbe nem is figyeltem, hogy merre megyek, csak Ádám mellett maradtam. Ahogy becsukta az ajtót éreztem, hogy lerántja rólam a törülközőt és felkap az ölébe. Kéneztetett még így egy kicsit, aztán letett az ágyra és onnan folytattuk ahol abbahagytuk. Húzogatta még egy kicsit bennem a péniszét, de egyszer csak megállt.
-Használsz fogamzásgátlót? - kérdezte, és mélyen a szemembe nézett.
-Igen – és azzal a lendülettel folytatta is a mozgást. Ádám egyre gyorsabban kezdett el mozogni, mikor hallottuk, hogy nyílik az ajtó, és valaki be lép rajta.
-Vanda itt vagy? - kérdezte a hang. Odanéztünk mind a ketten Ádámmal, és Álmos állt az ajtóban.
-Na húzzál ki innen tesó! - ordított rá Ádám, de a pénisze még mindig bennem volt.
-Úristen! - esett le Álmosnak a dolog – Bocs ne haragudjatok, nem tudtam... - kezdett mentegetőzni, de Ádám közbeszólt.
-Jól van na, csak takarodj már ki! - kiabált rá megint Ádám. Álmos amilyen gyorsan csak tudott kislisszolt a szobából, de az arcán nagyon nagyon meglepettséget láttam. Megfogtam Ádám arcát, és kényszerítettem, hogy nézzen rám.
-Folytasd – mondtam neki gyengéden, és láttam ahogy eltűnik az idegesség az arcáról. Ezek után nem kellett sok Ádámnak, hogy elélvezzen.
Felkaptam magamra gyorsan a törülközőt amibe ide jöttem, aztán kimentem a szobából vissza a fürdőbe, hogy felvegyem a ruháimat. Álmos várt az ajtóban mikor kimentem, és úgy tűnt nagyon gondolkozik valamim.
-Figyelj Vanda bocsi, ne haragudj, nem tudtam, hogy ott vagytok bent, ráadásul így... - kezdett megint mentegetőzni.
-Nem baj Álmos. Inkább hagyjuk ezt a dolgot jó? - néztem rá kérlelő fejjel, mert tényleg nem volt kedvem erről beszélgetni.
–Ó! Hát itt vagy tesókám – jött oda hozzánk Ádám. - Azért, örültem volna, ha ez kimarad az életemből, de már mindegy.
–Nyugi nekem is jobb lett volna, ha nem látlak így. Most már örökre rémálmom lesz – kezdte a viccelődést Álmos.
–Hát meg is érdemled, ha már kopogás nélkül benyitsz a szobámba – folytatta Ádám. Úgy gondoltam, hogy ez akár az idők végezetéig is eltarthat, így kénytelen voltam közbeszólni.
–Khm... Kikísérnétek fiúk? - kérdeztem lesütött szemmel, mert nem igazán tudtam eldönteni, hogy jó vagy rossz most az, hogy ennyire elviccelik a dolgot.
–Persze – mosolyogtak rám egyszerre. Elindultam lefelé a lépcsőn, és hallottam ahogy a fiúk suttognak mögöttem. Nem voltam kíváncsi, hogy miről beszélnek, így nem is hallgatóztam. Mikor az ajtóhoz értem, mind a két fiúnak fülig ért a szája, és ezt nem tudtam mire vélni. Felvettem a cipőmet, és éppen indultam volna ki az utcára, mikor Ádám megszólított.
–Vanda – nézett rá ugyanazzal a komisz mosollyal, mint a testvére.
–Lenne egy kérdésünk – vette kicsit komolyabbra a dolgot Álmos.

–Arra gondoltunk, hogy máskor is feljöhetnél – várt egy pillanatot mielőtt folytatta – és kipróbálhatnánk hármasban is a dolgot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése