2013. december 5., csütörtök

Első rész

Borzasztó dolog történt velem egy hónapja. Szüleimet autó baleset érte és rögtön bele is haltak. Nem tudtam mit tenni ellene. Nem voltam ott, hogy megmentsem őket. A szüleimet szerettem a világon a legjobban és most elvesztettem őket. Ez nagyon megviselt engem és a 14 éves húgomat is. Főleg az, hogy a szüleinken kívül senkink sem volt. A egyik nagyszüleink Amerikában élnek és nem igazán mutatnak felénk érdeklődést, a másik nagyszüleinket pedig már régen elveszítettük. Nagyapám rákban halt meg több mint 2 éve, a nagymami pedig nem bírta a hiányát és ő is belehalt a magányba. Most pedig elveszítjük a szüleinket is. Így vagyunk itt most a húgommal ketten és így éljük életünket.
Reggel, már a megszokott módon felkeltünk, megcsináltuk a reggeli teendőket, és elindultunk iskolába. Húgom még csak most 7. osztályos, így az egyik saroknál elváltak útjaink, mivel ő balra fordult én pedig találkoztam a legjobb barátnőmmel és jobbra, a középiskola irányába vettük az utat. Hanna a legjobb barátnőm nagyon kedves és nagyon megértő. Végignézte az elmúlt egy hónapot ahogy szenvedek a szüleim halála miatt és próbált folyton felvidítani. Megbeszélhettem vele mindent és egy-egy lányos beszélgetés után sokkal jobban éreztem magam. Szóval így mentünk ketten az iskolába. Éppen a tegnap esti sorozatról beszéltünk mikor Hanna hirtelen elhallgatott. Rögtön tudtam, hogy miről van szó, vagyis inkább kiről.
-Hanna, menj oda hozzá és beszélgessetek.- mondtam neki, mert egy idő után már túl feltűnően nézte a nagy szerelmét, Mátét.
-Nem lehet. Ő olyan helyes és különben is, neki a barna lányok jönnek be.- nos igen, Máté volt az évfolyam leghelyesebb pasija és minden lány bele volt zúgva. Magas, barna haj, kék szem nem túl izmos még, de annál szálkásabb test, hihetetlen jó stílussal. Ezzel ellentétbe Hanna egy középmagas lány volt gyönyörű hosszú szőke hajjal és hozzá illő tengerkék szempárokkal.
-Ha nem próbálod meg akkor sohasem fogod tudni, hogy tetszel-e neki.- biztattam tovább.
-Nem baj, akkor majd csak távolról csodálom.-mondta szégyenlősen. Hát igen, Hanna nem az a fajta lány aki bármit megcsinál, inkább a szégyenlős típus közé tartozik ha Mátéról van szó. De ha bármilyen más fiú odajön hozzá rögtön szóba elegyednek és nagyon jól elszórakoznak. Hanna a pasik álma és minden fiú megbámulja bárhol is van, sőt még a lányok is. Nagyon irigykednek a testalkatára, mert elég formás a felépítése. Arcbőre tiszta, nincsen tele pattanásokkal és emellett még nagyon szépen ki is sminkeli magát.
Miután Hanna nem ment oda Mátéhoz, így bementünk a terembe, ahol kezdetét vette az utolsó tanítási nap. Ami azt jelentette, hogy holnaptól szünet van! Ez lesz az első nyaram a szüleim halála óta és őszintén nem tudom mit fogok csinálni, főleg úgy, hogy Hanna elutazik 2 hét múlva Londonba. Ezekkel a gondolatokkal hagytam el az iskola épületét, de szerencsére mellettem volt a legjobb barátnőm és nem hagyta hogy elszomorodjak.
-Na Vanda! Akkor mibe megyünk este a buliba?- kérdezte fülig érő mosollyal.
-Még nem tudom, mi lenne ha délután átjönnél és eldöntenénk együtt?- jó lesz végre buliba menni, 18 éves vagyok és a szüleim halála óta nem voltam bulizni. - Vagy átmenjek én és akkor eldöntjük a tiedet, majd utána megyünk hozzánk és segítesz nekem is kiválasztani?
-Az úgy nagyon jó lenne!
Délután olyan 4 körül átmentem Hannához és segítettem neki kiválasztani a ruháját, amit meg kell mondjak eléggé rövid de nagyon jó áll neki.
-Hanna gyönyörű vagy ebben! Minden pasi el fog ájulni tőled!- mondtam kissé elfogultan de igazam volt.
-Ne aggódjál, neked is választunk egy nagyon szép ruhát biztosan.- biztatóak voltak Hanna szavai és igaza is lett. Találtunk nekem egy gyönyörű ruhát, nem túl mini de nem is hosszú, a dekoltázsom se látszik ki annyira de mégis előnyös.
Így indultunk este a buliba. Indulás előtt még gyorsan megnéztem a pénztárcámat, hogy van-e nálam pénz de csak egy kis aprót találtam benne. Elszaladtam gyorsan a polchoz ahol a spórolt pénzt gyűjtöttük de ott sem volt már semmi. Hanna meglátta, hogy baj van és rögtön odajött.
-Ne aggódjál, megoldjuk majd, ma meg meghívlak a bulira.- szavai nagyon biztatóak voltak de valahogy mégsem nyugodtam meg teljesen.
-Rendben.-mosolyogtam vissza rá és próbáltam nagyon hiteles lenni.
Végül elindultunk a bulizóhelyre, ahova némi várakozás után be is mentünk. Ez volt a kedven discom a környéken, mert nagyon jó volt a zene és belülről szép és igényes is volt. Amikor beértünk rögtön úgy éreztem magam mintha megint 16 éves lennék és elragadott a zene. Hannával rögtön beálltunk táncolni kis kört alakítva magunk körül. Hannát rögtön körülvették a fiúk és a helyzetet kiélvezve, felváltva táncolt velük. Egészen addig míg meg nem jelent a disco lépcsőjén Máté. Rögtön elküldte az összes fiút maga körül és velem táncolt megint. Ahogy néztem Mátét egyszer csak feltűnt, hogy szeme nem egyszer Hannára téved, majd egy határozott mozdulattal megindul felé. Szólni akartam Hannának de túl késő volt. Mire meg tudtam szólalni már ott is volt.

*Hanna szemszöge *

Ahogy táncoltam egyszer csak valaki megfogta a derekamat hátulról és teljes testével hozzám nyomul. Mikor hátranéztem nem hittem a szememnek. Máté állt velem szemben teljes nagyságban. Éreztem a szagán, hogy ivott egy keveset de nem volt részeg. Odahajolt hozzám, majd így szólt:
-Nagyon dögös vagy ma este!- hátrébb húzta a fejét és rám kacsintott.
-Köszönöm, te is helyes vagy, mint mindig- válaszoltam neki és éreztem ahogy elönti a pír az arcom. Majd olyan történt amit soha sem felejtek el. Odahajolt hozzám és megcsókolt. A csókja édes volt és egyben szenvedélyes. Nyelvével megpróbált behatolni a számba amit először nem hagytam, de utána megadtam magam és vad csókolózásba kezdtünk.

*Vanda szemszöge *

Hanna és Máté annyira egymásba elegyedtek, hogy nem akartam zavarni és inkább elmentem és leültem kicsit a kanapéra. Nézelődtem és gondolkoztam közbe, amikor is odaült mellém egy fiú. Nem nézett ki olyan rosszul. Magas és izmos volt. Fekete homlokára hulló haja nagyon jól állt neki és kiemelte tengerkék szemeit amivel engem pásztázott.
-Szia. Domonkos vagyok – villantott rám egy elképesztően szép mosolyt – téged hogy hívnak?
-Helló. Vanda vagyok – mosolyogtam rá én is.
-Van kedved táncolni? - mosolygott ugyanazzal az ellenállhatatlan mosollyal.
-Persze! Menjünk – mondtam boldogan. Domonkos az az ember aki közelében az ember feldobódik, mert olyan a kisugárzása. Elmentünk táncolni és nagyon jól éreztem magam. Ám egyszer csak elkezdett közeledni felém, és hirtelen megcsókolt. Nem ellenkeztem vele, hiszen egy igen helyes pasi volt és amúgy sincs barátom meg hát előtte is beszélgettünk tánc közben és nagyon szimpatikus. A csókja lágy volt és érzéki. Nem is tudom mikor csókolt meg utoljára ilyen jól egy fiú. Mindenesetre élveztem. Ezután Domonkos külön hívott és kimentünk a friss levegőre, be a fák közé beszélgetni. Beszélgettünk míg oda nem értünk egy padhoz amihez rögtön leült, majd egy határozott mozdulattal az ölébe húzott. Ott hirtelen elkezdett vadul és hevesen csókolgatni majd a számról egyre lejjebb ment az ajka. Megijedtem kicsit, hogy mit akar velem csinálni. Ezt ő is észrevette és így szólt:
-Kérlek, nagyon kívánatos vagy, nem tudok neked ellenállni, ha kell fizetek is.
-Nem! Ez nem megy így, nem kérhetsz ilyet, sőt még le is akarsz fizetni! - háborodtam fel. Csak nem gondolja komolyan, hogy kurva vagyok akinek még fizetni is fog. A véleményem Domonkosról nagyon gyorsan megváltozott.
-Gazdagok vagyunk. A szüleim a polgármesteri hivatalban dolgoznak és a dolgok általában úgy vannak ahogy én akarok! Szóval most az lesz amit én mondok! - kiabált rám. Az előző – általam látott – érzelmei egy szempillantás alatt eltűntek és helyette keménység jelent meg a szemében. Hirtelen elkezdte folytatni azt amit az előbb abbahagyott. Elkezdett csókolgatni megint a nyakamnál majd egyre lejjebb haladt, amikor újra felkapta a fejét:
-Gyere menjünk kicsit kényelmesebb helyre – mondta majd elindult a fák között maga után húzva. A fák mögött egy gyönyörű fehér limuzin állt, ahova be is vitt. A kocsi üres volt és nagyon szívesen szétnéztem volna benne de Domonkos megakadályozott ebben. Leültetett az egyik bőrülésre majd rám mászott és elkezdett levetkőztetni. Úgy gondoltam ha már nem ad más lehetőséget akkor én is kiélvezem a helyzetet. De egy kérdést még fel kellett tennem előtte:
-Mennyit fizetsz? - tudom bunkóság, de nem állunk úgy a húgommal, hogy nyugodtan összebújjak akárkivel ahelyett hogy mondjuk dolgoznék.
-Amennyit akarsz, bármennyit csak csináljuk már! - mondta és folytatta a vetkőztetésemet. Már nem volt rajtam csak a fehérneműm és rajta is csak egy boxer. Elkezdte csókolgatni a belső combomat majd egyre közelebb ért a legérzékenyebb pontomhoz. Két kezével felemelte a fenekemet és egy gyors mozdulattal levette a bugyimat. Tovább folytatta a kényeztetést, de most már bugyi nélkül. Nagyon élveztem a dolgot és szerintem még sohasem csinálta ezt más ilyen jól. Apró nyögések hagyták el a számat amire Domonkos is felfigyelt és gyorsabban folytatta kényeztetésem. Elvette egyik kezét a fenekemtől és az intim pontomon kezdett el vele simogatni, majd behatolt vele. Először lassan kezdte el bennem mozgatni majd egyre gyorsított. Ekkor jött el a pillanat mikor hirtelen felültem és odahúztam magamhoz:
-Akarlak – súgtam a fülébe. Pimaszul rám mosolygott, levette a melltartómat utána pedig levette a boxerét és már belém is hatolt a kemény nemi szerve. Nagyon jól esett. Nem tudom mióta nem voltam együtt szexuálisan fiúval és most kifejezetten jól éreztem magam. Domonkos megint kedves volt és odafigyelt rám. Csókolgatott és kényeztetett amikor közeledett a tetőpont mind a kettőnknek ki akarta venni a péniszét, de nem hagytam neki.


-Fogamzásgátlót szedek, folytasd! - mondtam neki, szinte már könyörögve. Majd folytatta tovább és pár másodpercen belül mind a ketten elértük a csúcspontot. Néhány perc pihető után felöltöztem és elhagytam a limuzint. Domonkos csak ült, nézett és hagyott elmenni. Kiszálltam a kocsiból elindultam visszafele a discoba mikor valaki megfogta a kezemet és pénzt csúsztatott bele. Domonkos volt. Ránéztem és csak biccentett egyet az elbűvölő féloldalas mosolyával, aztán pedig visszament a limuzinba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése